§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy dokument określa Politykę Prywatności serwisu AKCENT Platforma Edukacyjna Iwona Róg, która w szczególności obejmuje regulacje dotyczące ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa innych danych wprowadzonych do Serwisu przez Użytkownika.
- Polityka Prywatności stanowi integralny załącznik do Regulaminu.
§ 2. Definicje
Terminy użyte w niniejszym dokumencie oznaczają:
- Administrator – AKCENT Szkoła Języków Obcych Iwona Róg, os. Zygmunta Starego 6, 60-684 Poznań,NIP: 7780111835, REGON: 630006443;
- Serwis – strona internetowa pod adresem platforma.szkola-akcent.pl oraz wszelkie jej podstrony;
- Strony – Administrator i Użytkownik;
- Użytkownik – osoba fizyczna, która korzysta z Serwisu i podaje w jego ramach swoje dane osobowe.
§ 3. Ochrona danych osobowych
- Administrator jest Administratorem danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
- Administrator przetwarza dane w zakresie, czasie i celach każdorazowo wskazanych w treściach udostępnionych pod formularzami służącymi do zbierania danych osobowych od Użytkownika.
- Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie zaufanym podwykonawcom Administratora, tj. dostawcom usług informatycznych, firmie księgowej, administracji, obsłudze prawnej.
§4. Uprawnienia Użytkownika
- W przypadku zmiany danych osobowych, Użytkownik powinien uaktualnić je wysyłając stosowną wiadomość do Administratora.
- Użytkownikowi przysługuje prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
- Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak wyrażenia zgody na przetwarzanie danych uniemożliwia korzystanie z Serwisu.
- Administrator może odmówić usunięcia danych osobowych Użytkownika, jeżeli zachowanie danych osobowych jest konieczne ze względu na obowiązek nałożony na Administratora przez przepisy prawa.
§5. Techniczna ochrona danych
- Administrator wykorzystuje wszelkie techniczne i organizacyjne sposoby, by zapewnić bezpieczeństwo danym osobowym Użytkownika i chronić je przed przypadkowym lub celowym zniszczeniem, przypadkową utratą, modyfikacją, nieautoryzowanym ujawnieniem lub dostępem. Informacje są przechowywane i przetwarzane na serwerach o wysokim stopniu zabezpieczeń, z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, spełniających wymogi polskiego prawa.
- Administrator zobowiązuje się do przechowywania kopii bezpieczeństwa zawierających dane osobowe Użytkownika.
- Powierzone dane są składowane na odpowiedniej klasy sprzęcie i serwerach w odpowiednio zabezpieczonych centrach przechowywania informacji, do których dostęp mają tylko upoważnione osoby.
- Administrator przeprowadza czynności związane z przetwarzaniem danych osobowych z poszanowaniem wszystkich wymogów prawnych i technicznych nałożonych na niego przez przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
§6. Polityka cookies
- Dla wygody Użytkowników Serwis używa plików cookies m.in. w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty.
- W ramach Serwisu stosowane są dwa typy plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- W Serwisie wykorzystujemy następujące rodzaje plików Cookies:
- „niezbędne” – umożliwiają korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników;
- “zabezpieczające” – służą do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie korzystania z usług Serwisu;
- „wydajnościowe” – umożliwiają zbieranie informacji o sposobie korzystania z Serwisu;
- „funkcjonalne” – umożliwiają zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu Serwisu itp.
- “marketingowo-reklamowe” – pozwalają na dopasowanie wyświetlanych reklam do zainteresowań Użytkownika. Treści reklamowe, o których mowa, mogą być wyświetlane zarówno w Serwisie, jak i poza nim. Marketingowo- reklamowych pliki cookies używa m.in. Facebook Pixel, który jest wykorzystywany w ramach Serwisu.
- W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych tu cookies.
§7. Logi
- Zgodnie z praktyką większości serwisów www przechowujemy zapytania HTTP kierowane do naszego serwera (logi serwera). W związku z powyższym przechowujemy:
- adresy IP, z których użytkownicy przeglądają treści informacyjne naszego serwisu;
- czas nadejścia zapytania,
- czas wysłania odpowiedzi,
- nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
- informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
- adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link);
- informacje o przeglądarce użytkownika.
- Dane gromadzone w dziennikach logów, dane są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów administrowania Serwisem.
- Zebrane logi przechowywane są przez czas nieokreślony jako materiał pomocniczy służący do administrowania Serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania Serwisem. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w administrowaniu. Zbiorcze podsumowania w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis.
§8. Kontakt
- Użytkownik może w dowolnym czasie skontaktować się z Administratorem w celu uzyskania informacji o tym, czy i w jaki sposób Administrator wykorzystuje jego dane osobowe.
- Użytkownik może również zwrócić się do Administratora z prośbą o usunięcie jego danych osobowych w całości lub w określonej części.
- Z Administratorem można skontaktować się wysyłając wiadomość na adres e-mail: platforma.szkola-akcent.pl.
KOMUNIKAT COOKIES (POP-UP)
„Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, w celu ich gromadzenia i przetwarzania. Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analityczny. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w polityce prywatności.”
Zezwól na wybrane ciasteczka |
Zezwól na wszystkie ciasteczka |
Po wybraniu przycisku „Zezwól na wybrane ciasteczka” powinna pojawiać się następująca lista:
Zezwól na wybrane ciasteczka |
|||||
Niezbędne |
Zabezpieczające |
Wydajnościowe |
Funkcjonalne |
Marketingowo-reklamowe |
Niekwalifikowane |
x |
□ |
□ |
□ |
□ |
□ |
Po kliknięciu na którąkolwiek grupę ciasteczek powinien pojawiać się opis tej grupy plików.
Informacja dla ciasteczek „Niezbędnych”:
Niezbędne |
Niezbędne pliki cookies umożliwiają funkcjonowanie Serwisu. Bez nich Serwis nie będzie działać prawidłowo. |
Informacja dla ciasteczek „Zabezpieczających”:
Zabezpieczające |
Zabezpieczające pliki cookies służą Nam do zapewnienia Ci bezpieczeństwa w obrębie Serwisu. Wykorzystujemy je do wykrywania nadużyć w zakresie korzystania z usług Serwisu. |
Informacja dla ciasteczek „Wydajnościowych”:
Wydajnościowe |
Wydajnościowe pliki cookies umożliwiają Nam zbieranie informacji o sposobie korzystania z Serwisu przez Użytkowników. |
Informacja dla ciasteczek „Funkcjonalnych”:
Funkcjonalne |
Funkcjonalne pliki cookies umożliwiają Nam zapamiętanie wybranych przez Ciebie ustawień i personalizację interfejsu, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzisz, rozmiaru czcionki, wyglądu Serwisu itp. |
Informacja dla ciasteczek „Marketingowo-reklamowych”:
Marketingowo-reklamowe |
Marketingowo-reklamowe pliki cookies pozwalają na dopasowanie wyświetlanych reklam do Twoich zainteresowań. Treści reklamowe, o których mowa, mogą być wyświetlane zarówno w Serwisie, jak i poza nim. Marketingowo-reklamowych pliki cookies używa m.in. Facebook Pixel, który jest wykorzystywany w ramach Serwisu. |
Informacja dla ciasteczek „Niesklasyfikowanych”:
Niesklasyfikowane |
W tej grupie znajdują się ciasteczka, których nie można było zakwalifikować go grup wcześniejszych. |
Potwierdzenie wyrażenia zgody na korzystanie z ciasteczek powinno odbywać się poprzez kliknięcie wskazanego przycisku:
Wyrażam zgodę na wybrane ciasteczka |
Polityka prywatności
- 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy dokument określa Politykę Prywatności serwisu AKCENT Platforma Edukacyjna Iwona Róg, która w szczególności obejmuje regulacje dotyczące ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa innych danych wprowadzonych do Serwisu przez Użytkownika.
- Polityka Prywatności stanowi integralny załącznik do Regulaminu.
- 2. Definicje
Terminy użyte w niniejszym dokumencie oznaczają:
- Administrator – AKCENT Szkoła Języków Obcych Iwona Róg, os. Zygmunta Starego 6, 60-684 Poznań,NIP: 7780111835, REGON: 630006443;
- Serwis – strona internetowa pod adresem platforma.szkola-akcent.pl oraz wszelkie jej podstrony;
- Strony – Administrator i Użytkownik;
- Użytkownik – osoba fizyczna, która korzysta z Serwisu i podaje w jego ramach swoje dane osobowe.
- 3. Ochrona danych osobowych
- Administrator jest Administratorem danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
- Administrator przetwarza dane w zakresie, czasie i celach każdorazowo wskazanych w treściach udostępnionych pod formularzami służącymi do zbierania danych osobowych od Użytkownika.
- Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie zaufanym podwykonawcom Administratora, tj. dostawcom usług informatycznych, firmie księgowej, administracji, obsłudze prawnej.
- 4. Uprawnienia Użytkownika
- W przypadku zmiany danych osobowych, Użytkownik powinien uaktualnić je wysyłając stosowną wiadomość do Administratora.
- Użytkownikowi przysługuje prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
- Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak wyrażenia zgody na przetwarzanie danych uniemożliwia korzystanie z Serwisu.
- Administrator może odmówić usunięcia danych osobowych Użytkownika, jeżeli zachowanie danych osobowych jest konieczne ze względu na obowiązek nałożony na Administratora przez przepisy prawa.
- 5. Techniczna ochrona danych
- Administrator wykorzystuje wszelkie techniczne i organizacyjne sposoby, by zapewnić bezpieczeństwo danym osobowym Użytkownika i chronić je przed przypadkowym lub celowym zniszczeniem, przypadkową utratą, modyfikacją, nieautoryzowanym ujawnieniem lub dostępem. Informacje są przechowywane i przetwarzane na serwerach o wysokim stopniu zabezpieczeń, z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, spełniających wymogi polskiego prawa.
- Administrator zobowiązuje się do przechowywania kopii bezpieczeństwa zawierających dane osobowe Użytkownika.
- Powierzone dane są składowane na odpowiedniej klasy sprzęcie i serwerach w odpowiednio zabezpieczonych centrach przechowywania informacji, do których dostęp mają tylko upoważnione osoby.
- Administrator przeprowadza czynności związane z przetwarzaniem danych osobowych z poszanowaniem wszystkich wymogów prawnych i technicznych nałożonych na niego przez przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
- 6. Polityka cookies
- Dla wygody Użytkowników Serwis używa plików cookies m.in. w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty.
- W ramach Serwisu stosowane są dwa typy plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- W Serwisie wykorzystujemy następujące rodzaje plików Cookies:
- „niezbędne” – umożliwiają korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników;
- “zabezpieczające” – służą do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie korzystania z usług Serwisu;
- „wydajnościowe” – umożliwiają zbieranie informacji o sposobie korzystania z Serwisu;
- „funkcjonalne” – umożliwiają zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu Serwisu itp.
- W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych tu cookies.
- 7. Logi
- Zgodnie z praktyką większości serwisów www przechowujemy zapytania HTTP kierowane do naszego serwera (logi serwera). W związku z powyższym przechowujemy:
- adresy IP, z których użytkownicy przeglądają treści informacyjne naszego serwisu;
- czas nadejścia zapytania,
- czas wysłania odpowiedzi,
- nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
- informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
- adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link);
- informacje o przeglądarce użytkownika.
- Dane gromadzone w dziennikach logów, dane są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów administrowania Serwisem.
- Zebrane logi przechowywane są przez czas nieokreślony jako materiał pomocniczy służący do administrowania Serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania Serwisem. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w administrowaniu. Zbiorcze podsumowania w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis.
- 8. Kontakt
-
- Użytkownik może w dowolnym czasie skontaktować się z Administratorem w celu uzyskania informacji o tym, czy i w jaki sposób Administrator wykorzystuje jego dane osobowe.
- Użytkownik może również zwrócić się do Administratora z prośbą o usunięcie jego danych osobowych w całości lub w określonej części.
- Z Administratorem można skontaktować się wysyłając wiadomość na adres e-mail: platforma.szkola-akcent.pl.