§1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady składania zamówień i świadczenia usług w serwisie internetowym AKCENT Platforma Edukacyjna Iwona Róg.
 - Usługodawcą jest Iwona Róg prowadząca działalność gospodarczą pod firmą AKCENT Szkoła Języków Obcych Iwona Róg, os. Zygmunta Starego 6, 60-684 Poznań,NIP: 7780111835, REGON: 630006443.
 - Pojęcia użyte w regulaminie oznaczają:
- Klient – osoba fizyczna (posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych) lub prawna, która dokonała lub zamierza dokonać zakupu Subskrypcji w serwisie internetowym AKCENT Platforma Edukacyjna Iwona Róg. Klientem może być zarówno konsument, jak i przedsiębiorca;
 - Konsument – w myśl ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny – Klient, który jako osoba fizyczna dokonuje za pośrednictwem Serwisu czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
 - Konto Użytkownika – indywidualne konto Klienta w Serwisie, zawierające indywidualne dane Klienta oraz umożliwiające korzystanie z Usług świadczonych poprzez Serwis;
 - Usługa – pełen zakres usług świadczonych elektronicznie przez Usługodawcę na rzecz Klientów w zakresie określonym w Regulaminie. Istotę usługi stanowi umożliwienie dostępu poprzez sieć internet do Serwisu oraz materiałów poprzez niego dostępnych, poprzez wykupienie Subskrypcji;
 - Subskrypcja – odpłatna umowa zawarta na czas określony, o zakresie określonym w opisie danej Subskrypcji, umożliwiająca dostęp do płatnych Usług dostępnych poprzez Serwis;
 - Usługodawca – podmiot świadczący Usługi na podstawie niniejszego Regulaminu;
 - Lektor – Usługodawca lub osoba zatrudniona przez Usługodawcę, która świadczy usługi konsultacyjne poprzez Serwis;
 - Serwis – serwis internetowy utrzymywany przez Usługodawcę w domenie platforma.szkola-akcent.pl;
 - Regulamin – niniejszy dokument wraz ze wszystkimi załącznikami.
 
 - Serwis oferuje za pomocą sieci internet odpłatne Subskrypcje umożliwiające dostęp do Usług, które w szczególności zakładają dostęp do materiałów audiowideo dotyczących nauki języka angielskiego oraz konsultacji językowych z Lektorem.
 - Szczegółowe informacje o Usługach i Subskrypcjach znajdują się na stronie internetowej platforma.szkola-akcent.pl, jak również udostępniane są w drodze wiadomości e-mail pod adresem e-mailowym Usługodawcy.
 - Klient może kontaktować się z Usługodawcą drogą pocztową oraz drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@akcent-poznan.com.pl.
 - Zamówienia w Serwisie można składać przez całą dobę.
 - W ramach zakupionej Subskrypcji Klient otrzymuje uprawnienia do korzystania z określonego w Subskrypcji dostępu do płatnej Usługi przez okres 12-stu miesięcy.
 - Udostępnienie dostępu do Subskrypcji lub Usługi osobom trzecim wymaga odrębnej zgody Usługodawcy.
 
§ 2
Warunki korzystania z usługi
- Usługodawca świadczy na rzecz Klientów usługi elektroniczne na podstawie umów zawieranych na odległość pomiędzy Klientem a Usługodawcą.
 - Usługodawca pobiera opłaty za świadczenie Usług na rzecz Klientów w wysokości wskazanej w opisach Subskrypcji.
 - By móc złożyć zamówienie poprzez Serwis Klient spełnić musi następujące wymagania techniczne:
- posiadać komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu;
 - posiadać dostęp do poczty elektronicznej;
 - korzystać z przeglądarki internetowej (w najnowszych wersjach);
 - korzystać z minimalnej rozdzielczości ekranu 1024×768;
 - włączyć w przeglądarce możliwość zapisu plików cookies.
 
 - Istotę Usług stanowi umożliwienie dostępu poprzez sieć internet do Serwisu. Poprzez Serwis Usługodawca świadczy między innymi następujące rodzaje Usług:
- Dostęp do materiałów opublikowanych w Serwisie;
 - Konta i Profile Użytkowników;
 - Newsletter.
 
 - Zawarcie umowy o świadczenie Usługi Konta i Profilu Użytkownika jest odpłatne i następuje z momentem dokonania pełnego i prawidłowego zarejestrowania w Serwisie podczas zakupu Subskrypcji. Umowa zostaje zawarta na czas określony wynoszący 12 miesięcy.
 - Zawarcie umowy o świadczenie usługi Newsletter jest nieodpłatne i następuje z momentem dokonania pełnego i prawidłowego zapisu na Newsletter poprzez Serwis. Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony. Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie w/w usług w każdym czasie poprzez wypełnienie procedury udostępnionej przez Usługodawcę po naciśnięciu przycisku “Wypisz się”.
 - W terminie 14 dni od zawarcia umowy o świadczenie Usługi Newslettera, o których mowa powyżej, Klient może od niej odstąpić bez podania przyczyny. Wzór formularza o odstąpieniu od umowy, z którego Klient może skorzystać, stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu.
 - Konto Użytkownika umożliwia korzystanie z płatnych Usług oferowanych w Serwisie przez Usługodawcę.
 
§ 3
Postanowienia ogólne
- Klienci dokonują rejestracji kont indywidualnych w Serwisie.
 - Konta indywidualne umożliwiają Klientom korzystanie z usług świadczonych poprzez Serwis, w tym korzystanie z materiałów w ramach Subskrypcji.
 - Rejestracji w Serwisie dokonuje się podczas zakupu Subskrypcji poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego (w którym należy podać następujące dane: adres e-mail, imię, nazwisko, hasło do konta, dane dotyczące prowadzonej działalności gospodarczej).
 - Nie jest dozwolone podawanie danych nieprawdziwych.
 - Nie jest dozwolone zakładanie Konta Użytkownika za pomocą automatu.
 - Wszelkie działania podejmowane przez Klientów powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i dobrymi obyczajami.
 - Każdy Klient zobowiązuje się do:
- używania udostępnionych funkcjonalności i zasobów Serwisu zgodnie z celem serwisu;
 - przestrzegania zasad prawa i dobrych obyczajów;
 - poszanowania praw i dóbr osobistych innych Klientów i Lektorów;
 - niedziałania na szkodę innych Klientów, Lektorów, Usługodawcy, Serwisu i osób trzecich;
 - nieudostępniania odpłatnych materiałów osobom trzecim.
 
 - Usługodawca zobowiązuje się do podjęcia wszelkich działań mających na celu zapewnienie prawidłowego, bezpiecznego, ciągłego i wolnego od błędów dostępu do Serwisu.
 - Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
- działania podejmowane przez Klientów;
 - niespełnienie specyficznych wymagań Klienta, innych niż wynikające z ogólnego założenia Serwisu;
 - postępy w nauce na podstawie materiałów udostępnianych w Serwisie;
 - przejściowe techniczne błędy zaistniałe w trakcie działania Serwisu.
 
 - Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wywołane przez osoby trzecie, które dostały się do Serwisu wykorzystując w celu uzyskania dostępu poprawne dane (login i hasło) któregokolwiek Klienta.
 - Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody i wszelkie inne skutki wywołane ujawnieniem przez Klienta osobie trzeciej swojego hasła lub loginu.
 - Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie zakłócenia działania systemu spowodowane problemami technicznymi w sprzęcie komputerowym oraz oprogramowaniem, z którego korzysta Klient, a także awarią sieci Internet, siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją osób trzecich, które uniemożliwiają Klientowi korzystanie z Serwisu.
 - W przypadku zawiadomienia o dostępie do Serwisu osoby nieuprawnionej Usługodawca podejmie natychmiastowe kroki w celu zabezpieczenia zgromadzonych danych.
 - Usługodawca przeprowadzać będzie regularne tworzenie kopii zapasowych danych umieszczonych w Serwisie, w celu zminimalizowania ryzyka utraty danych poprzez działanie osób nieuprawnionych lub błędy techniczne w funkcjonowaniu.
 - Usługodawca zastrzega sobie prawo do ingerencji w Konto Użytkownika w celu usunięcia nieprawidłowości w funkcjonowaniu Serwisu, zakłóceń w funkcjonowaniu Konta bądź w celu dokonania ulepszeń i rozszerzenia zakresu Serwisu.
 - Usługodawca ma prawo do dokonywania zmian w Serwisie, w związku z prowadzonymi pracami nad ulepszaniem i modernizacją Serwisu. W szczególności Usługodawca ma prawo do zmiany funkcjonalności Serwisu.
 - Całkowicie zabronione jest i stanowi naruszenie Regulaminu, zamieszczanie w Serwisie treści zawierających zapisy sprzeczne z prawem lub dobrymi obyczajami, a w szczególności treści pornograficznych, wulgarnych, zniesławiających, obrażających uczucia religijne, wzywających do nienawiści rasowej, etnicznej, wyznaniowej, propagujących piractwo fonograficzne, komputerowe, upowszechniających techniki łamania danych, wirusy oraz wszelkich innych, podobnych w treści i działaniu materiałów.
 - Konto Klienta, który nagminnie zamieszcza lub przekazuje treści niezgodne z prawem bądź treści naruszające dobra osobiste innych osób może zostać zablokowane lub usunięte przez Usługodawcę.
 
§ 4
Usługi świadczone przez Serwis
- Usługi świadczone przez Serwis w szczególności obejmują:  
- edycja Konta Użytkownika,
 - rejestracja Konta Użytkownika,
 - logowanie do Konta Użytkownika,
 - dostęp do materiałów audiowideo w ramach wykupionej Subskrypcji,
 - konsultacja z Lektorem, jeżeli wykupiona Subskrypcja to przewiduje.
 
 - Subskrypcja zakupiona za pośrednictwem Serwisu zostanie udostępniona Klientowi będącemu Konsumentem po upływie 14-stu dni od dnia złożenia zamówienia (tj. po upływie terminu na odstąpienie od umowy) pod warunkiem zapłaty ceny. Za zgodą Klienta będącego Konsumentem, materiały w ramach Subskrypcji zostaną mu udostępnione przed upływem 14-stu dni – po otrzymaniu przez Usługodawcę wyraźnej zgody na rozpoczęcie świadczenia Usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy.
 - Klient będący Konsumentem, któremu za jego zgodąSubskrypcja została udostępniona przed upływem 14 dni na odstąpienie, traci prawo odstąpienia.
 - Szczególne zasady świadczenia Usług w zakresie konsultacji z Lektorem:
- Klient, w przypadku wyboru Subskrypcji, która przewiduje taki rodzaj Usług, ma możliwość zamówienia Usługi w postaci konsultacji z Lektorem.
 - Konsultacja odbywa się przez Skype, Zoom lub inny komunikator ustalony przez Lektora i Klienta.
 - Usługodawca wyznacza Lektora oraz przesyła do Klienta propozycje dat spotkań w ciągu 10 dni roboczych od dnia rozpoczęcia Subskrypcji. Klient wybiera jedną datę i godzinę spotkania do każdego odcinka kursu.
 - W jednym spotkaniu konsultacyjnym może uczestniczyć tylko jedna osoba.
 - Ilość spotkań i ich długość określone są w opisie Subskrypcji. Spotkanie konsultacyjne trwa około 15 minut. Usługodawca dopuszcza możliwość łączenia spotkań do maksymalnie 4 spotkań (tj. 60 minut).
 - Klient może wykorzystać konsultacje z Lektorem tylko podczas trwania Subskrypcji.
 - W przypadku braku możliwości odbycia umówionego spotkania, Klient jest zobowiązany do poinformowania Usługodawcy najpóźniej do 24 h do rozpoczęcia spotkania. W przypadku braku terminowego poinformowania lub braku obecności Klienta – spotkanie uważane jest za odbyte.
 - Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wdrożenie w życie informacji i porad udzielonych podczas konsultacji.
 
 
§ 5
Zawieranie umów
- Umowa zawierana jest pomiędzy Usługodawcą a Klientem.
 - Wszystkie ceny podane na stronie Serwisu są cenami brutto (zawierają podatek VAT) określonymi w złotych polskich.
 - Na treść umowy składają się łącznie: treść Regulaminu oraz treść Subskrypcji wybranej przez Klienta.
 - Zamówienia mogą być składane za pomocą strony internetowej Serwisu z wykorzystaniem Formularza zamówienia. Usługodawca nie umożliwia składania zamówień w drodze telefonicznej, e-mailowej lub stacjonarnej.
 - Aby dokonać zakupu Klient wybiera interesującą go Subskrypcję w Serwisie poprzez kliknięcie przycisku „Kup teraz”.
 - Następnie Klient klika przycisk „Zamawiam i płacę”, który przekierowuje Klienta na stronę zawierającą informacje o dokonywanym zamówieniu. Do informacji tych należy m.in.: określenie głównych cech wybranej Subskrypcji, wskazanie łącznej ceny wraz z podatkami, przedstawienie danych Klienta podanych w formularzu zamówienia.
 - Klient, w celu dokonania zamówienia, jest obowiązany potwierdzić złożenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku “Zamawiam i płacę” znajdującego się pod podsumowaniem zamówienia.
 - Kliknięcie przycisku “Zamawiam i płacę” jest równoznaczne z oświadczeniem wiedzy Klienta o złożeniu zamówienia pociągającego za sobą obowiązek zapłaty.
 - Do zawarcia umowy dochodzi z momentem potwierdzenia przez Klienta złożenia zamówienia, tj. z momentem kliknięcia przycisku “Zamawiam i płacę”.
 - Termin płatności stanowi dzień, w którym wpłata powinna być zaksięgowana na rachunku Usługodawcy.
 - Warunkiem skorzystania z Konta Użytkownika i Formularza zamówienia jest potwierdzenie zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu i jego akceptacją.
 - Po złożeniu zamówienia przez Klienta, Usługodawca wysyła wiadomość e-mail potwierdzającą złożenie zamówienia wraz z danymi dotyczącymi jego realizacji, do których należy m.in.: określenie głównych cech zamówionych usług, wskazanie łącznej ceny wraz z podatkami, przedstawienie danych osobowych Klienta podanych w formularzu zamówienia.
 - Pełna rejestracja Konta Użytkownika następuje po potwierdzeniu rejestracji Konta Użytkownika poprzez kliknięcie w link przesłany w wiadomości e-mail na adres wskazany przez Klienta.
 - Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawartej umowy następuje poprzez:
- udostępnienie niniejszego regulaminu na stronie Serwisu
 - utrwalenie treści umowy w systemie informatycznym Serwisu
 
 
§ 6
Terminy i sposoby płatności
- Serwis internetowy udostępnia formy płatności za zamówienie każdorazowo określone w zakładce płatności.
 - Dostęp do Subskrypcji możliwy jest po pełnym i prawidłowym uiszczeniu płatności przez Klienta.
 - Klient, który zakupił Subskrypcję wybiera sposób płatności dostępny w Serwisie. Klient powinien złożyć dyspozycję płatności w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Jeżeli Klient nie dokona zapłaty w tym czasie zamówienie zostanie anulowane, a umowa zakupu wygasa.
 - W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.
 
§ 7
Prawo odstąpienia od umowy
- Uprawnienia określone w niniejszym paragrafie przysługują wyłącznie Klientom będącym Konsumentom.
 - W terminie 14-stu dni od dnia zawarcia umowy (tj. od dnia zakupu Subskrypcji) Klient może od niej odstąpić bez podawania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14-stu dni od dnia zawarcia umowy. Jeżeli dostęp do Usług został udostępniony Klientowi, na jego żądanie przed upływem 14-sto dniowego okresu na odstąpienie kwota zapłacona przez Klienta zostanie mu w zwrócona w części proporcjonalnej do okresu udostępnienia Subskrypcji.
 - Aby skorzystać z prawa odstąpienia Klient musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie w przedmiocie odstąpienia należy przesłać na adres e-mail biuro@akcent-poznan.com.pl. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu, ale nie jest to obowiązkowe.
 - Aby zachować termin na odstąpienie od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy na jeden z adresów wskazanych powyżej.
 - W razie odstąpienia, cena zapłacona za Subskrypcję zostanie Klientowi zwrócona niezwłocznie i nie później, niż w terminie 14-stu dni od daty, w której Usługodawca został poinformowany o decyzji Klienta o odstąpieniu. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. W żadnym razie Klient nie poniesie żadnych opłat związanych z tym zwrotem.
 - Jeżeli Subskrypcja został udostępniony Klientowi, na jego żądanie przed upływem 14-sto dniowego okresu na odstąpienie Klient traci prawo do odstąpienia od Umowy jeżeli przynajmniej raz wyświetlił materiały dostępne w ramach Subskrypcji.
 
§ 8
Reklamacja Usługi
(rękojmia za wady)
- Usługodawca obowiązany jest do dostarczania usług wolnych od wad fizycznych i prawnych.
 - Odpowiedzialność Usługodawcy za wady fizyczne lub prawne wygasa po upływie dwóch lat od dnia wykonania usługi. Przed upływem powyższego terminu Klient może zawiadomić Usługodawcę o stwierdzeniu wady w następujący sposób:
- wysyłając stosowną wiadomość e-mail na adres: biuro@akcent-poznan.com.pl;
 - wysyłając stosowną wiadomość na adres: AKCENT Szkoła Języków Obcych Iwona Róg, os. Zygmunta Starego 6, 60-684 Poznań.
 
 - Klient nie jest związany powyższymi sposobami składania reklamacji. Może on złożyć zgłoszenie reklamacyjne w dowolny sposób pod warunkiem wykorzystania trwałego nośnika.
 - Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- imię i nazwisko Klienta;
 - adres zamieszkania do korespondencji;
 - dołączony dowód zakupu (np. paragon, dowód przelewu itp.);
 - dokładne oznaczenie reklamowanej usługi;
 - wskazanie wady opisującej niezgodność usługi z umową i daty jej wystąpienia;
 - żądanie reklamującego (odstąpienie od umowy, obniżenie ceny, usunięcie wady);
 - datę wniesienia i podpis składającego reklamację.
 
 - Usługodawca potwierdza wpływ reklamacji.
 - Jeżeli Usługodawca nie ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia reklamacji, przyjmuje się, że uznał reklamację Klienta i jego żądanie.
 
§ 9
Ochrona danych osobowych
- Dane Klientów będą wykorzystane wyłącznie w celu, w jakim zostały udostępnione i Usługodawca zobowiązuje się nie ujawniać ich osobom trzecim, o ile przepisy powszechnie obowiązujące nie stanowią inaczej.
 - Szczegółowe regulacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w dokumencie Polityka Prywatności, dostępnym na Stronie internetowej.
 
§ 10
Usuwanie Kont Użytkowników,
wypowiedzenie umowy Subskrypcji
- Klient jest uprawniony do usunięcia swojego Konta Użytkownika w każdym czasie. W tym celu Klient powinien przesłać do Usługodawcy stosowne oświadczenie w formie elektronicznej lub na piśmie.
 - Usługodawca może odmówić usunięcia Konta Użytkownika, jeżeli Klient ten naruszył niniejszy Regulamin bądź obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych Klienta jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.
 - Usunięcie Konta na wniosek Klienta następuje w terminie 14 dni.
 - Klient może w każdym czasie zrezygnować z Usługi Subskrypcji (czyli rozwiązać umowę na Subksrypcję za wypowiedzeniem), umowa Subskrypcji rozwiązuje się po zakończeniu okresu, na który została zawarta.
 - Aby zrezygnować z Subskrypcji należy wysłać wiadomość e-mail na adres biuro@akcent-poznan.com.pl z oświadczeniem o rezygnacji z Subskrypcji.
 
§ 11
Zmiany Regulaminu
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie, jednak wyłącznie z istotnych powodów, w szczególności ze względu na zmiany w przepisach obowiązującego prawa lub techniczne i organizacyjne zmiany w sposobie realizacji Usług, a także w przypadku zmiany prawnej organizacji działalności Usługodawcy. Zmiany te nie będą miały wpływu na złożone, realizowane lub wykonane czynności realizowane poprzez Serwis.
 - O zmianach oraz ich treści Usługodawca poinformuje Klientów na 14 dni przed ich wprowadzeniem. Informacja zostaje przekazana Klientowi poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres podany podczas rejestracji.
 - Klient wyraża zgodę na zmianę Regulaminu poprzez zaznaczenie w Koncie Użytkownika odpowiedniego okienka pod tekstem informującym o zmianie Regulaminu.
 - W przypadku niewyrażenia zgody na zmianę Regulaminu Klient powinien usunąć Konto Użytkownika w sposób wskazany na Stronie internetowej.
 - W przypadku niepodjęcia przez Klienta żadnych z w/w działań, z upływem 14 dni od dnia doręczenia informacji o zmianie Regulaminu, zmiany zaczynają Klienta obowiązywać tak, jakby zaakceptował zmiany Regulaminu w trybie określonym w niniejszym paragrafie.
 
§ 12
Pozasądowe sposoby rozwiązania sporów
- W celu rozwiązania sporu zaistniałego w związku z dokonywaniem zakupów w Serwisie, Konsument ma możliwość skorzystania z pomocy następujących instytucji przed wytoczeniem sprawy w sądzie powszechnym:
- skorzystanie ze stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej poprzez złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikającego z umowy sprzedaży;
 - zwrócenie się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w celu polubownego zakończenia sporu;
 - zwrócenia się o pomoc do powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, której celem jest ochrona praw konsumentów.
 
 - Szczegółowe informacje o możliwościach skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów oraz dostępności procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych instytucji takich jak Inspekcja Handlowa, powiatowi (miejscy) rzecznicy konsumentów, organizacji społecznych zajmujących się ochroną praw konsumentów, a także Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
 - Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
 
§ 13
Reklamacje związane z technicznym funkcjonowaniem Serwisu
- Każdy Klient jest uprawniony do zgłoszenia reklamacji z tytułu wszelkich nieprawidłowości działania Serwisu w przeciągu 14 dni od wystąpienia nieprawidłowości. Reklamacja powinna zostać złożona drogą wiadomości e-mail wysłanej na adres biuro@akcent-poznan.com.pl. Opis zaistniałej nieprawidłowości powinien umożliwiać Usługodawcy identyfikację problemu i jego naprawę.
 - Usługodawca rozpatrzy reklamację w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamacji.
 - W przypadku wystąpienia poważnego błędu technicznego Usługodawca zastrzega sobie możliwość ograniczenia dostępu do Serwisu.
 - Wszystkie ewentualne błędy w funkcjonowaniu Serwisu, uwagi i informacje o działaniu Serwisu, a także naruszenia Regulaminu prosimy zgłaszać Usługodawcy drogą elektroniczną.
 
§ 14
Prawa własności intelektualnej Usługodawcy
- Wszelkie materiały, w tym utwory audiowizualne, elementy grafiki, układ i kompozycja tych elementów, znaki towarowe oraz inne informacje, dostępne w Serwisie stanowią przedmiot praw wyłącznych Usługodawcy. Wskazane elementy stanowią przedmiot autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej, w tym praw z rejestracji znaków towarowych oraz praw do baz danych i jako takie korzystają z ustawowej ochrony prawnej.
 - Pobieranie lub wykorzystywanie w jakimkolwiek zakresie dostępnych w ramach Serwisu materiałów wymaga każdorazowo pisemnej zgody Usługodawcy i nie może naruszać postanowień niniejszego Regulaminu oraz powszechnie obowiązującego prawa, jak również nie może naruszać interesów Usługodawcy.
 - Zabronione jest modyfikowanie i kopiowanie elementów Serwisu.
 
§ 15
Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, i ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
 - Regulamin obowiązuje od dnia … roku.
 
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat: ……….
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących usług
– Powód odstąpienia od umowy (opcjonalne) ………………….
– Data zawarcia umowy……………….
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)………………………………………………
– Adres konsumenta(-ów)……………………………………………………
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
MAIL DO KLIENTA “Potwierdzenie przyjęcia zamówienia”
Niniejsza wiadomość stanowi potwierdzenie złożenia przez Państwa zamówienia w serwisie AKCENT Platforma Edukacyjna Iwona Róg od Iwony Róg prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą AKCENT Szkoła Języków Obcych Iwona Róg
INFORMACJA O ZAMAWIANEJ SUBSKRYPCJI:
– cena (zawierająca podatek VAT):
– termin realizacji:
– wybrany sposób zapłaty i termin:
Prawo odstąpienia od umowy
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w stosunku do umów o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który przed rozpoczęciem świadczenia został poinformowany o tym, że po jego spełnieniu utraci prawo do odstąpienia od umowy.
Reklamacje proszę składać drogą e-mailową bądź na adres Sprzedawcy zgodnie z procedurą określoną w par. 8 regulaminu (najlepiej z linkiem).
Polityka prywatności
- 1 Postanowienia ogólne
 
- Niniejszy dokument określa Politykę Prywatności serwisu AKCENT Platforma Edukacyjna Iwona Róg, która w szczególności obejmuje regulacje dotyczące ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa innych danych wprowadzonych do Serwisu przez Użytkownika.
 - Polityka Prywatności stanowi integralny załącznik do Regulaminu.
 
- 2. Definicje
 
Terminy użyte w niniejszym dokumencie oznaczają:
- Administrator – AKCENT Szkoła Języków Obcych Iwona Róg, os. Zygmunta Starego 6, 60-684 Poznań,NIP: 7780111835, REGON: 630006443;
 - Serwis – strona internetowa pod adresem platforma.szkola-akcent.pl oraz wszelkie jej podstrony;
 - Strony – Administrator i Użytkownik;
 - Użytkownik – osoba fizyczna, która korzysta z Serwisu i podaje w jego ramach swoje dane osobowe.
 
- 3. Ochrona danych osobowych
 
- Administrator jest Administratorem danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
 - Administrator przetwarza dane w zakresie, czasie i celach każdorazowo wskazanych w treściach udostępnionych pod formularzami służącymi do zbierania danych osobowych od Użytkownika.
 - Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie zaufanym podwykonawcom Administratora, tj. dostawcom usług informatycznych, firmie księgowej, administracji, obsłudze prawnej.
 
- 4. Uprawnienia Użytkownika
 
- W przypadku zmiany danych osobowych, Użytkownik powinien uaktualnić je wysyłając stosowną wiadomość do Administratora.
 - Użytkownikowi przysługuje prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
 - Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 - Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak wyrażenia zgody na przetwarzanie danych uniemożliwia korzystanie z Serwisu.
 - Administrator może odmówić usunięcia danych osobowych Użytkownika, jeżeli zachowanie danych osobowych jest konieczne ze względu na obowiązek nałożony na Administratora przez przepisy prawa.
 
- 5. Techniczna ochrona danych
 
- Administrator wykorzystuje wszelkie techniczne i organizacyjne sposoby, by zapewnić bezpieczeństwo danym osobowym Użytkownika i chronić je przed przypadkowym lub celowym zniszczeniem, przypadkową utratą, modyfikacją, nieautoryzowanym ujawnieniem lub dostępem. Informacje są przechowywane i przetwarzane na serwerach o wysokim stopniu zabezpieczeń, z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, spełniających wymogi polskiego prawa.
 - Administrator zobowiązuje się do przechowywania kopii bezpieczeństwa zawierających dane osobowe Użytkownika.
 - Powierzone dane są składowane na odpowiedniej klasy sprzęcie i serwerach w odpowiednio zabezpieczonych centrach przechowywania informacji, do których dostęp mają tylko upoważnione osoby.
 - Administrator przeprowadza czynności związane z przetwarzaniem danych osobowych z poszanowaniem wszystkich wymogów prawnych i technicznych nałożonych na niego przez przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
 
- 6. Polityka cookies
 
- Dla wygody Użytkowników Serwis używa plików cookies m.in. w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty.
 - W ramach Serwisu stosowane są dwa typy plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
 - W Serwisie wykorzystujemy następujące rodzaje plików Cookies:
- „niezbędne” – umożliwiają korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników;
 - “zabezpieczające” – służą do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie korzystania z usług Serwisu;
 - „wydajnościowe” – umożliwiają zbieranie informacji o sposobie korzystania z Serwisu;
 - „funkcjonalne” – umożliwiają zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu Serwisu itp.
 
 - W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych tu cookies.
 
- 7. Logi
 
- Zgodnie z praktyką większości serwisów www przechowujemy zapytania HTTP kierowane do naszego serwera (logi serwera). W związku z powyższym przechowujemy:
- adresy IP, z których użytkownicy przeglądają treści informacyjne naszego serwisu;
 - czas nadejścia zapytania,
 - czas wysłania odpowiedzi,
 - nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
 - informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
 - adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link);
 - informacje o przeglądarce użytkownika.
 
 - Dane gromadzone w dziennikach logów, dane są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów administrowania Serwisem.
 - Zebrane logi przechowywane są przez czas nieokreślony jako materiał pomocniczy służący do administrowania Serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania Serwisem. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w administrowaniu. Zbiorcze podsumowania w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis.
 
- 8. Kontakt
 
- 
- Użytkownik może w dowolnym czasie skontaktować się z Administratorem w celu uzyskania informacji o tym, czy i w jaki sposób Administrator wykorzystuje jego dane osobowe.
 - Użytkownik może również zwrócić się do Administratora z prośbą o usunięcie jego danych osobowych w całości lub w określonej części.
 - Z Administratorem można skontaktować się wysyłając wiadomość na adres e-mail: platforma.szkola-akcent.pl.